Alla inlägg den 20 december 2021

Av Tanja Engberg - 20 december 2021 23:05

Har varit lite sisådär men i slutändan ok
Jag vet inte riktigt vad det är med mig faktiskt
Väldigt känslig
Känner mig inte ok

Inte ens nervös för att jag ska till tandläkaren imorgon och då är det illa :)

Vill nog få hjälp med bihåleinflammationen så jag kan börja leva lite mera normalt igen

Det här tröttar ut mig verkligen

Givetvis fick jag ju lov att träffa exet idag
Tänkte jag skulle ut o gått eller nåt när han hämtade sonen

Men höll mig hemma och han tog sig in

Och frågade om allt var bra

Det var ett jäkla tjat
Låt mig bara vara ett tag så blir det bra igen

Idag sa han att det var ju inte vidare värst roligt att ta sig till Mall of scandinavia, igår lät det annorlunda minsann

Men jag ska sluta bry mig om det här

Förmodligen saknar jag att ha nån att göra sånt med fastän jag aldrig haft nån att göra det med

Jo en har jag haft .. Kjell hette han
Vi åkte ofta och shoppade i Barkarby på helgerna

Det saknar jag .. inte shoppandet , utan att höra ihop med någon och göra saker ihop med någon

Förmodligen har jag ledsnat på att vara själv helt enkelt i så pass grad att jag spyr på det
Det man minst vill höra då är om andras relationer och deras lycka

Men igår vid middagen pratade jag och sonen om att det börjar bli dags att hitta en bra och snäll extrapappa

Han höll med men han måste vara snäll sa han

Nä läggdags här nu .. ska ju upp i ottan :)
Natti

Presentation


I denna blogg kommer jag bara skriva om mig själv och slutet på min resa och att nå mitt mål,tankar och känslor

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2021 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards