Alla inlägg den 11 december 2021

Av Tanja Engberg - 11 december 2021 22:57

Jag sover jouren på detta arbete i denna säng
Detta har jag gjort i 19 år snart
Det känns sjukt konstigt att detta är slut

Väldigt skumt men också bra

För alla men mest för mig :)

Av Tanja Engberg - 11 december 2021 21:26

Känner mig lite knasig
Längtan efter nåt men vad ?
Höra till nåt eller någon
Finnas för någon

Det här att vara själv .. det suger ibland .

Ibland är det givetvis skönt

Men nu måste nåt hända på den fronten å

Nytt arbete och då tänker jag att det ska ske nåt nytt på den manliga fronten å

Såg att en som jag var ihop med för längesen hamnat i singelträsket igen

Drömde mig tillbaks till den tiden
Och våra stunder ihop

Då var jag riktigt jäkla kär
Det var jag ofta på den tiden

Nu känns det som jag har förlorat förmågan på något sätt
Ska försöka hitta tillbaks till den helt klart

Jag ska bli hel

Och jag måste markera för exet vad som inte är ok och göra ett större avstånd mellan oss igen

Nu efter detta jobbpass är jag ledig i två veckor o då ska jag jobba med mig själv :)

Hitta tillbaks till det som är jag

Nej ni .. nu göra det sista här

Kram

Presentation


I denna blogg kommer jag bara skriva om mig själv och slutet på min resa och att nå mitt mål,tankar och känslor

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2021 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards