Alla inlägg den 14 december 2021

Av Tanja Engberg - 14 december 2021 22:30

Har skrivit på mitt anställningsavtal , hurra :)

Sonen har tagit sin första spruta o andra bokad till början av Januari .. hurra :)

Och jag ska på dejt nästa vecka .. hurra :)
Kanske blir mitt sällskap i jul och nyår :)

Jag har tankar o funderingar .. lite om allt som varit

Och om hur det inte borde varit

Jag ska sätta mig ner o skriva en presentation av mig själv och om vad jag vill få ut av mina nya kollegor och vad jag inte vill ha mer i mitt liv

Det är nog svårt för dom att förstå allt det jag varit med om

Så får välja lite fina bitar bara

Det är skönt att det är över , det kan jag allt säga

Imorgon em ska vi åka ut o träffa barnen med höstblåsor :)

Ska bli härligt att få umgås lite

Jag ska försöka leka lite med dom , saknar sånt .

Jag har sakta kommit in i min lunk att vara ledig

Skönt :)
Måste börja med promenader bara

Och gå intro på gymet på badet

Köpa årskort

Åka o bada med L

Mycket som ska ändras på till nästa år

Nu natti .. så trött

Presentation


I denna blogg kommer jag bara skriva om mig själv och slutet på min resa och att nå mitt mål,tankar och känslor

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2021 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards