Alla inlägg den 13 december 2021

Av Tanja Engberg - 13 december 2021 22:28

Det kommer jag ha med mig och det kommer jag inte glömma
Nu är mardrömmen över äntligen tack o lov
Det är jag glad för
Det är dags för mig att få börja leva
Förhoppningsvis hittar jag en man att leva med också nu när man är ledig vettiga tider

Och jag är gladare och mår bättre

Men det där .. det kommer jag aldrig mer uppleva igen hoppas jag :)

Av Tanja Engberg - 13 december 2021 20:55

Började lite knasigt
Sonen hade en tid bokad i Uppsala för att få ett intyg skrivet så vi föräldrar kan fortsätta vabba trots att han är 12 år.
När det var 30 minuter kvar till den avtalade tiden så ringer dom o säger att läkaren är sjuk
Då hade vi precis kommit till Uppsala ..
Ja, jag spydde ur mig allt på sköterskan men innan jag la på så skrattade vi åt det hela

Vi tog småvägarna över till F -100 och åkte förbi Hammarby och Åloppe o ställen jag har många minnen ifrån :)

Träffade barnbarnen med höstblåsor

Lite kul , saknar dom oändligt :)

Nästan väl hemma ringer en av mina nya kollegor
Ringer upp när vi kommit hem

Och vet ni .. hon börjar med att säga att det ska bli så fantastiskt kul att jag ska börja jobba hos dom
Jag blev alldeles stum
Har aldrig hört det förut .
Ingen har sagt något sådant till mig

En härlig känsla att få en sån bekräftelse :)

Iväg på promenad med vännen , riktigt skönt :)

Sen har allt bara flutit på

Ringde exet angående en sak men blev ett långt prat om allt och ingenting

Så härligt att vara så här gammal så man inte blir irriterad på han längre utan kan prata rätt så öppet om det mesta

Givande samtal faktiskt

Gillade det pratet

Gillar för övrigt att vi kan prata så här utan att det betyder något

Det är väl ändå ett tecken på att man mår bra eller ?

Imorgon ska sonen ta vaccination mot covid .

Och jag ska skriva på anställningsavtal :)

Nej ni .. snart börjar bonusfamiljen :)

Presentation


I denna blogg kommer jag bara skriva om mig själv och slutet på min resa och att nå mitt mål,tankar och känslor

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2021 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards