Alla inlägg den 4 december 2021

Av Tanja Engberg - 4 december 2021 19:54

Då man ordnar för kalas och jobbar på för två
För normalt lever man i tvåsamhet
Det slog mig idag att jag ökar takten flera gånger om
Bara för att visa upp att jag duger och att jag kan ta hand om mitt liv och ge min son det han är värd miljoners gånger om

Men nånstans så önskar jag att jag levde i tvåsamhet
Alla andra i min familj gör det

När ska det bli min tur ?

Idag sa mitt ex när vi pratade om att jag ska börja mitt nya jobb och det är dagtid

Men då kan vi bli ihop

Jag vet att han försöker manipulera min hjärna på ett fint sätt som inte ska märkas

Eller så är det en tanke han haft länge

Jag svarade inte
Utan fortsatte prata om något annat

Mitt sätt att undvika en känslig sak

Ja hade det fungerat från början hade vi levt ihop idag
Hade vi båda lyssnat mera på varandra så

Men jag vill verkligen få leva i tvåsamhet

Jag är lite trött på att göra allting själv

Exakt hela tiden vad det än handlar om

Det kommer

Hoppas jag

Presentation


I denna blogg kommer jag bara skriva om mig själv och slutet på min resa och att nå mitt mål,tankar och känslor

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2021 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards