Alla inlägg den 10 december 2021

Av Tanja Engberg - 10 december 2021 13:25

Om det man har :)
Och man ska visa när man tycker att nån gör nåt bra och att man är glad över att de finns och gör det de gör :)

Idag har jag fått gå igenom mitt ex för att jag vill att han ska framföra till min yngsta sons extramamma att hon betyder en hel del och de små gester hon gör för mitt barn

Jag är glad att hon finns som extramamma till mitt barn och jag tror att min son uppskattar det hok gör , små enkla saker .

Jag kan inte tala om det för henne själv för jag är blockad
Pga gamla saker

Då hoppas jag på att mitt ex berättar det för henne

Jag sa till han att han ska vara rädd om det han har och jobba på det och hålla hårt i varandra :)

Jag ville helt enkelt få fram att jag är glad att de finns och att våran son mår bra i det :)

Och att sonen vill att det ska fortsätta så.

Jag sa nog detta också för att jag vill inte att exet ska säga saker jag inte vill höra längre

Små små saker

Jag vill ta reda på mitt liv och fundera ut hur det ska vara och framför allt med vem

Det kommer bli bra , det vet jag

Nej ni .. nu fixa lite
Jag ger mig en hemmadag idag, är lite seg o trött

Ska köra dottern o hennes vän ikväll bara

Ha en fin fredag :)

Presentation


I denna blogg kommer jag bara skriva om mig själv och slutet på min resa och att nå mitt mål,tankar och känslor

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2021 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards