Alla inlägg den 21 april 2022

Av Tanja Engberg - 21 april 2022 19:13

Och det dessutom tidigt på morgonen .. hörde av mig till exet och förklarade att jag är mig själv igen :)

Och ett förlåt
Va skönt fick jag till svar :)

Så nu är allt som vanligt igen tack o lov

Jag tror jag blev superstressad av all uppvaktning och allt skrivande och älskling hit o älskling dit o vice versa


Kändes liksom så absurt

Som i en film eller hittepå

Påminner mig om en gång för flera år sen då jag bestämt mig för att hoppa av karusellen

Dagen därpå ringer han o ger mig värsta kärleksförklaringen o tänker strunta i den andra

Ja , det höll ju inte många timmar då:)

Vilket jag visste :)

Nej , jag vill inte vara jaktbytet .

Men det känns ok idag och kommer det tillbaks kommer jag bara meddela ett NEJ.

Kort och koncist .

Idag har jag fått reda på att jag blivit lurad och blåst av en kollega .
Vi är många som blivit det .
Det gillar inte jag .

Då har man missbrukat min snällhet och nej sånt kommer jag inte acceptera .

Nej ni .. nu städa :)

Presentation


I denna blogg kommer jag bara skriva om mig själv och slutet på min resa och att nå mitt mål,tankar och känslor

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2022 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards