Alla inlägg den 18 april 2022

Av Tanja Engberg - 18 april 2022 08:52

Som var felet .
Att jag var där i egenskap som mamma till min son och ska behandlas med respekt och som just det .. mamma till min son och inget annat .

Att känna sig mindre värd än vatten .. nä .. den känslan önskar jag ingen .

Så hädanefter kommer jag vara vänlig men inget mer , inte på något sätt .
Tro inte att jag bjuder till på något sätt


Det där har inte jag i mitt liv längre :)

Nu är det annandag påsk o träning o promenad står på schemat

Sonen är så stor att han kan komma hem när han vill från sin pappa utan att jag är hemma .

Och jag kan göra mitt

Pappan tror dock annat

Ska bli skönt att få hem han

Vet att han har det riktigt bra där borta och det är jag glad över

Att han får lite familjeliv där

Nä på med träningskläderna nu o ta fram cykeln o dra iväg :)

Det har jag blivit bra på .. att ta fram cykeln :)

Presentation


I denna blogg kommer jag bara skriva om mig själv och slutet på min resa och att nå mitt mål,tankar och känslor

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2022 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards