Alla inlägg den 20 april 2022

Av Tanja Engberg - 20 april 2022 21:14

Har jag gjort en bra sak eller förresten .. några stycken tror jag allt :)

Skulle lämna in bilen till min Bilmek och då frågade jag Ludwig om vi skulle ta med hans cykel o han skulle cykla hem o jag gå .

Det är i en helt annan stadsdel o lite utanför stan så det var en rejäl bit att gå för mig .

L fick träna på att cykla lite själv i stadsdelar han aldrig varit i och sista biten från Lidl fick han cykla hem själv o jag gick i min takt.
Han hittade hem.

Vi ska träna mer på detta så han känner sig hemma i den här staden o kanske vågar sig ut och cykla på egen hand .

Vi ska börja cykla till olika mål mer istället för att ta bilen

Som i helgen när det är vårmarknad och tivoli , då cyklar vi ju givetvis :)

Jag tog rätt beslut igår , synd bara att en vänskap inte kan få fortsätta .


Men känns mycket lättare och jag är inte lika stressad eller pressad längre .


Mycket gladare .


Tror jag nöjer mig med ett rally ändå :)

Nej ni .. börja avrunda denna dag och kväll tror jag :)

Presentation


I denna blogg kommer jag bara skriva om mig själv och slutet på min resa och att nå mitt mål,tankar och känslor

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2022 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards