Alla inlägg den 17 april 2022

Av Tanja Engberg - 17 april 2022 22:17

På en o samma gång

Att vara med på rally igen
Att våga sig dit trots att alla som är funktionärer tycker en viss sak om mig
Pga mitt ex som tävlar i rally

Men jag tog mig dit o hade ett stort leende på läpparna

Hade jätteroligt men samtidigt sorgsen över att jag inte har denna gemenskap längre och det här livet som jag verkligen älskar

Där jag trivs som bäst
Jag klarade mig bra tycker jag trots ett nervöst ex eller betedde sig som en hispig kärring

Jag har all rätt att vara där som mamma till våran son och som skulle ha premiär idag
Men ändå .. att känna utanförskapet .. och att man inte hör hemma där längre .. jobbig känsla
Jag motade bort dom känslorna för jag vet att många uppskattade min närvaro och att jag var med och deltog .

Slutsumman av det hela var att jag hade en bra dag och med ett stort intresse deltog jag :)

Däremot har jag bestämt mig för en annan sak som jag nästan höll på att påbörja , men beslutet är att avsluta det som precis är i startgroparna .
Det är dödfött o jag kommer verkligen inte längre på det , jag har inget att vinna .
Bara förlora
Så jag kommer vara likgiltig , ingen drama .
Låtsas som ingenting

Tror han förstår det innerst inne

Jag vet att jag går segrandes i det här alla gånger


Men jag har haft en toppendag o kväll trots alla blandade känslor :)

Presentation


I denna blogg kommer jag bara skriva om mig själv och slutet på min resa och att nå mitt mål,tankar och känslor

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2022 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards