Alla inlägg den 13 april 2022

Av Tanja Engberg - 13 april 2022 22:53

Jag var här .
Bär på många tankar o känslor inom mig av blandad kompott
Mestadels bra känslor men finns även lite andra som jag varit bra tidigare på att dölja

Saker som kommer fram när jag och exet har våra pratstunder

Reflektioner

Eller pratstunder under dagen med mina kollegor

Det finns så mycket inom mig egentligen

En sak som jag sa nu ikväll när jag och exet hängde i garaget tillsammans var att en dröm jag har är att flytta långt ut på landet i skogen i en liten stuga som går att värna upp med ved o att man lever billigt

Och det innan man blir pensionär

Och så säger exet att det är nåt han velat länge också
Kommer ihåg det faktiskt att han alltid haft det som dröm

Saknar de där drömmarna vi hade tillsammans
Nu har han det med en annan och det är verkligen helt ok från min sida

Jag är så tacksam över att vi har en bra relation idag :)
Önskar att den hade startat tidigare så hade vi sluppit mycket elände och även sonen .


Men bättre sent än aldrig

Vi brukar nämna det ofta , att det känns så fantastiskt att ha det så nu :)

Om det beror på hans fantastiska sambo eller att vi bara blivit äldre vet jag inte ?

Men mina härligt ändå :)

Kanske skriver lite mer om mina tankar o drömmar o önskningar under påskhelgen :)

Jag önskar också att exets sambo skulle vilja vara med i denna vänskap , att det inte ska vara konstigt :)

Natti från mig

Presentation


I denna blogg kommer jag bara skriva om mig själv och slutet på min resa och att nå mitt mål,tankar och känslor

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2022 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards