Alla inlägg den 15 april 2022

Av Tanja Engberg - 15 april 2022 08:56

Fortfarande konstig känsla att alla umgås och är tillsammans och vaknar upp tillsammans o ja ni fattar :)
Jag måste släppa det där , det är som det är .

Ska åka iväg o träna o sen iväg till Västerås och ikväll är jag bortbjuden på fest .

Igår kväll så kom det upp något jag anat

När man känner att man hittar hem på något sätt fastän det ändå är fel men känns rätt ändå

Där jag mest känner att jag hör hemma

Jag kommer låta det vara på ett sätt så att jag inte gör någonting men det finns där

Det ger mig en trygghet

Måbrakänsla


Men har faktiskt kontakt med en kille som jobbar ute på havet på en oljerigg och som jobbar många veckor i sträck .
När han blir ledig ska han låna sin mammas lägenhet här i min stad och vi ska ses

Vi tänker lika i skrift iallafall
Och det känns inte främmande för mig att han är iväg o jobbar längre perioder , skulle passa mig bra :)

Jag ska se till att min långfredag blir riktigt bra :)

Just nu känns det halvbra men lite musik o pepp brukar fixa det :)
Ha en fin långfredag alla :)

Inte alla som vet om långfredagen varför vi har den :)

Så är det :)

Presentation


I denna blogg kommer jag bara skriva om mig själv och slutet på min resa och att nå mitt mål,tankar och känslor

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2022 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards