Alla inlägg den 29 december 2022

Av Tanja Engberg - 29 december 2022 18:10

Känt mig så bläig hela dagen .. det är fel på allt

Dottern skickade på em om jag kunde komma ut med godis till henne .. hon är sjuk .. och det kunde jag ju .
Ångrade mig verkligen ?
Lilla byvägen så in i Norden hal ..
Bara glansis

Och när jag äntligen kom dit o sen skulle åka hem .. fick jag inte igång bilskrället ..

Så irriterad

Höll på en timme kanske o sen tog jag dotterns bil in istället ..

Irriterad deluxe här hemma ..

På det mesta
Men kanske allra mest för att jag är så förbaskat själv med allt hela tiden

Ny dag imorgon

Dock var det mycket blötare och väldigt mörkt

Av Tanja Engberg - 29 december 2022 11:33

Det har varit lite från o till med det l
Lite frustration
Lite att man inte kan påverka
Vet ju dock att man blir mindre attraktiv av att msn tjatar och är på hela tiden
Bättre att ta det lugnt , harmoni , fixa med sitt , höras när det känns så osv
Men ändå lite frustration .

Slut med det nu :)

Jag kommer fortsätta mitt liv som om inget hänt

För tjat det hjälper inte

Av Tanja Engberg - 29 december 2022 11:15

Ska vi äta middag på Pinchos .. efterlängtat :)

Av Tanja Engberg - 29 december 2022 10:17

Jag vet några nyårslöften redan absolut :)
1. Sonen o jag ska börja på Friskis o Svettis tillsammans i Januari

2. Ska flytta nångång nästa år .
Jag trivs inte här längre
Det är inte lika fint ute längre
Jag behöver komma till en trädgård
Behöver få vara ute på landet
Och sälja denna lägenhet
Det har varit trevligt de här 3 åren men nu vill både jag o sonen ut på landet

3. Byta bil !!!!
Absolut helt klart , den ger mig bara problem

4. Gå min egen väg på jobbet , strunta i de som vänder kappan efter vinden , sätta din egen prägel på jobbet , göra det jag är bäst på.
Inte låta någon som jobbat i all evighet köra med dig .
Och blir det inte bättre .. ta o byt jobb .

5. Motion o hälsa ska vara de största förändringarna

6. Sömn - det sägs att det är en stor betydande del för att lyckas med allt annat

7. Göra roliga saker

8. Umgås mera med mina gamla vänner , bry mig mera

9. Ta hem mina barnbarn mer o låta den äldsta sova över

10. Se till att hålla fast vid din dröm om den mannen du bryr dig mest om och alltid gjort
Men för den sakens skull inte gå på allt o låta han få som han vill
Han måste också våga satsa på oss


Det var 10 det , kommer nog på fler senare :)

Presentation


I denna blogg kommer jag bara skriva om mig själv och slutet på min resa och att nå mitt mål,tankar och känslor

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< December 2022 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards