Alla inlägg den 28 december 2022

Av Tanja Engberg - 28 december 2022 21:10

Och något jag kommer göra under hela 2023:)

Av Tanja Engberg - 28 december 2022 21:02

Har varit riktigt tröttsam
Och konstig
Redan imorse när jag öppnade på fritids började det konstiga :)
En person som jag inte litar på skrev till mig
Jag har en hel del såna som dyker upp som gubben i lådan ibland
Vet egentligen inte vad de är ute efter annat än att det är skumt bara

Nuförtiden låtsas jag spela med och är vänligt inställd
Men vet att de är riktigt fula fiskar

Det är lite konstigt på jobbet nuförtiden -vet inte riktigt om jag gillar det
Ser fram emot när skolan börjar och allt blir som vanligt igen med lärarna .

Och vissa går tillbaks till det de ska göra

Imorgon tänker jag sova ut och ta hand om mig själv

Ser fram emot nyårshelgen då jag ska vara själv

Jag ska klura på lite nyårslöften :)

Av Tanja Engberg - 28 december 2022 05:36

Jullovsledig tonåring, själv är man jetlaggad efter ledigt och juldagsutgång men också väldigt trött av olika känslor hit o dit ..

Ska bli skönt med 4 dagar ledigt sen igen :)

Min nyårsafton kommer vara superlugn

Kommer inte göra något på något sätt , bara vara

Önskar givetvis att saker och ting var annorlunda

Men så är det ju inte , inte än iallafall

Hoppas dock på snart

Nej ni , dags att göra sig klar för jobb

Ha en fin onsdag

Presentation


I denna blogg kommer jag bara skriva om mig själv och slutet på min resa och att nå mitt mål,tankar och känslor

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< December 2022 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards