Alla inlägg den 27 december 2022

Av Tanja Engberg - 27 december 2022 22:12

Mycket konstig på alla sätt
Skulle behöva stå på gymet o få ur mig alla känslor jag har inom mig

Allt jobbigt med sonen och bonusbrorsan
Kände mig som en misslyckad mamma även fast jag vet att jag har rätt

Blir så jäkla förbannad bara på en annan sk vuxen hur hon kan få bete sig som hon gör

Nu är det stopp för alla dumheter har jag beslutat

Bestämde mig för att de här dagarna ihop med sonen ska få vara bra

Dock tyckte inte min bil det

För den gick inte igång när vi kom ut från affären

Alltså vad är det med mitt liv :)

Vi fick igång den o chansade på att åka vidare

När vi kom ut till bilen ännu en gång gick den inte att starta
Jag vet inte .. men jag gillar inte riktigt mitt liv just nu :(
Och ingen att be om hjälp
Jag vill inte vara själv längre
Det finns en man inom räckhåll .. men det är så ovisst alltihopa bara
Och jag vågar inte riktigt lita på det som sagts

Inom mig vill jag egentligen så otroligt mycket just det
Strunta i vad alla tycker o tänker om det

Och ska man våga chansa ?

Lita på det man känner ?

Till slut efter att nästan ha blivit osams med dottern kom hon o hjälpte mig men då hade bilen tydligen bestämt sig för att fungera som vanligt igen ..

Alltså .. jag orkar inte :)

Skönt att komma hem igen men hela mitt inre är i uppror

Vet inte riktigt varför .. men vill vara någon annanstans just nu

I någons famn

Nångång så .. är det min tur :)

Presentation


I denna blogg kommer jag bara skriva om mig själv och slutet på min resa och att nå mitt mål,tankar och känslor

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< December 2022 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards