Alla inlägg den 24 december 2022

Av Tanja Engberg - 24 december 2022 23:05

Och jag är så nöjd över den som man kan bli :)
Men nästa år ska jag ha en gubbe helt klart , det är jag säker på :)

Fått renbäddat i sängen , hunnit plocka lite hemma och kan lägga mig mer än nöjd .
Ska sova ut imorgon

Har haft en supertrevlig dag och kväll, mycket skratt och galenskaper

Jag har en riktigt kul familj

Imorgon blir det juldagsparty :)

Det var verkligen längesen :)

Natti på er alla finisar

Av Tanja Engberg - 24 december 2022 15:49

Skrev och önskade God jul
Det värmde verkligen .. för jag har gått och haft ångest sen i torsdags kväll .
Efter en konflikt med hans pappa och hans sambo o där sonen var inblandad
Att inte ha chansen att få prata o förklara, att förlora sig på att de är två ansvarsfulla vuxna
En grej som har blivit större än vad den är
Jag som är personal där konflikten startade sitter på rätt fakta .
Min son förstår inte allt detta .
Men jag får vänta tills måndag o ta itu med den biten och få han att förstå .
Men en stor sten släppte från mitt hjärta av att få höra att han inte är arg på mig

Nu sitter vi alla här i Kungsör o tittar på Kalle .. det här var en jul som är väldigt kravlös , bara njuta och ha det trevligt
Kanske man börjar bli vuxen när det gäller detta
Nu Kalle o snart tomte

Av Tanja Engberg - 24 december 2022 10:21

Mitt nya liv och tänk med en uppfriskande promenad .. saknat det så mycket .. ska fortsätta med det hädanefter :)

Av Tanja Engberg - 24 december 2022 08:28

Ja ni .. mycket har hänt sen jag skrev sist
Just nu i skrivandets stund har jag brutit kontakten med exet för ett tag
Jag ska koncentrera på mig själv och inte lyssna på hans rövarhistorier och hans sätt att vilja ha massa uppmärksamhet .. av mig .
Nu får det va slut på detta en gång för alla

Jag klarar mig utan det där
Varför sjunker jag så lågt så fort han är inblandad?
Dessutom blev vårat barn drabbat nu också och jag sitter här på julaftons morgon och undrar om min son är arg på mig eller inte

Nu ska jag sätta mig först o främst
Jag ska nå de mål jag inte nått
Mycket för mig själv och för att visa alla andra .

Det stärker mig

Och min hälsa mest av allt .
Så efter nyår kör jag igång på allvar .

Det ni :)

Nu får det va slut på att leva i vacuum
Gör allvar av att flytta ut på landet igen
Du trivs inte inne i stan längre

Du vet att du behöver fixa i trädgården

Nu sparkar vi igång och imorgon med en sjujäkla juldagsfest:)

God jul på er alla

Presentation


I denna blogg kommer jag bara skriva om mig själv och slutet på min resa och att nå mitt mål,tankar och känslor

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< December 2022 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards