Alla inlägg den 26 december 2022

Av Tanja Engberg - 26 december 2022 23:10

Men nu är jag nerbäddad
Det är lite konstigt ..
För mindre än en vecka sen var det pussmileys o allt
Nu är det ingenting
Jag vet ju att det är så här och det går i omgångar
Jag vet också att detta är det enda rätta
Jag hoppas på riktigt bra vänskap och att vi kan glädjas med varandra

Till slut kommer det nog bli så

Snart ska jag börja min nyårsutmaning :)
Natti

Av Tanja Engberg - 26 december 2022 20:58

Blev det utan dess like :)

Superskoj men den sista timmen var jag nog mest trött tror jag men körde på ändå
Promenad hem i regnet och halkan .. ramlade en gång , tog mig upp och så ont i fötterna efter allt dansande :)

Men det var det värt trots att det blev en seg dag .

Sonen kom hem vid 15
Tog diskussionen med han och det gick inget bra
Han var ledsen o grät o pratade dystra saker
Men det rätade ut sig till något bra
Han behövde nog få visa lite känslor

Hade redan haft ett samtal med pappan o blev ännu ett
Det är nog helt kört mellan pappan o mig efter att jag satt stopp en gång för mycket
Men jag tror det är lika bra
Jag är gärna en god vän , det är mer värt än det andra

Jag hoppas dock på att han genomför sina framtidsplaner .

Nu ska jag inte parta förrän den 21 januari , kom dock på att vi på jobbet ska ha 1 årsfest för mig o en annan kollega :)

Herrejösses..:)

Så i slutändan är det nog väldigt ok med mig o en natts sömn kommer göra mig till en ny människa :)

Natti på er

Presentation


I denna blogg kommer jag bara skriva om mig själv och slutet på min resa och att nå mitt mål,tankar och känslor

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< December 2022 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards