Alla inlägg den 23 november 2021

Av Tanja Engberg - 23 november 2021 09:06

Men allt har bara flutit på och rullat på och ja i en stor fart :)

Både positivt och negativt

Jag har egentligen massor att skriva om här men vet inte var jag ska börja riktigt

Vi tar ett ämne nu här på morgonen
Att jag har svårt att släppa kontrollen på mitt barn som börjar bli tonåring

Jag märker att han inte riktigt har kontrollen heller och hans pappa och sambo har definitivt inte det :)

Men .. det här har jag ju tränat på med kvinnojourens hjälp en gång i tiden .. att släppa på kontrollen o låta de göra sitt på sin vecka
Du kan inte finnas där och täcks upp för det andra inte riktigt har

Jag kom på det här till slut och stoppade .

Min son är ju väldigt bra på att ta ut alla känslor på mig dessutom och straffa mig när nåt blir fel

Det orkar inte jag

Och nu igår morse satte jsg stopp o la över ansvaret på sonen själv och assistenter o förälder o extraförälder:)

Jag ska ha en vecka utan att hålla på o fixa .

Jag ska ha en vecka med att göra fint

Och dejta
Och söka ännu mera jobb

Det ni :)

Annars så är nog mycket som vanligt :)

Det var ämnet för den här gången
Att jag måste släppa på allt o låta andra fixa

Ha en fin tisdag :)

Presentation


I denna blogg kommer jag bara skriva om mig själv och slutet på min resa och att nå mitt mål,tankar och känslor

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2021 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards