Alla inlägg den 9 november 2021

Av Tanja Engberg - 9 november 2021 18:06

Speedad som tusan när jag vaknade , såg att der var snöstorm o i samma sekund såg jag min son på skolgården iklädd alldeles fel kläder o skor :)

Jag hann byta byxor från pyjamas till mysbyxor o struntade i behån o drog över en luvtröja .. tog bilen .. big mistake .. sladdade rakt in i en kant .. snorhalt .. fick panik bla bla bla

Hittade sonen som hunnit messa mig under galna färden ..

Försökte förklara hur allt skulle vara med allt jag tagit med

Min son har en diagnos som gör att han behöver förbereda sig o vänja sig vid nya saker

Det här är nåt som egentligen inte fungerar o dömt att misslyckas ?

Till slut gav jag upp o gick mot bilen

Sen väl hemma fick jag mess om att vinterjackan kommit så iväg igen .. gick i ösregn denna gång istället för snöstorm

Ja ni fattar själva ..

Det här gick min lediga fm o lunch till ?

Jag vill släppa kontrollen men kan bara inte :)

Och exet har fått prata med mig väldigt många ggr

Han är tålmodig han

Han tror väl att det är för att han gett mig sitt erbjudande men så är det inte :)

Det här är bara jag helt enkelt :)

Så är det med det hela

Jag hann komma till sans till jag skulle till jobbet

Men längtar redan hem .. det är rörigt på jobbet

Nej ni .. ha en fin kväll :)

Presentation


I denna blogg kommer jag bara skriva om mig själv och slutet på min resa och att nå mitt mål,tankar och känslor

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2021 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards