Alla inlägg den 7 november 2021

Av Tanja Engberg - 7 november 2021 22:44

Va slut jag är
Det är jobbigt att vara 50 o vara hemma på höstlov
Men kul också
Känner dock att jag fått för lite vila helt klart
O bihåleinflammationen har kommit tillbaks igen den här veckan
Och det är ruskigt jobbigt
Men imorgon är jag barnfri o ska börja röra på mig varje dag
Det brukar hjälpa
Jag känner verkligen att botten är nådd, att all min energi har tagit slut
Det var egentligen inte så jag skulle känna om höstlovet
Men saker o ting har ändrats lite
Min son börjar närma sig tonåring
Det märks på olika sätt
Jag kanske har lite dåligt med tålamod också

Och jag har varit trött länge

Men jag måste skärpa till mig .. jag kan inte gå o vara irriterad ibland på mitt liv o mitt barn

Det är inte ok och inte rätt på något sätt

Jag gick med i en dejtingsida som kostar för en dryg vecka sen
Tänkte att nu eller aldrig ska jag träffa nån senast till sommaren

Men alltså .. det är bara 60 plussare som skriver :)

När jag påpekar om åldersskillnaden säger dom att de känner sig som 30
Jag kontrar med att de ser då inte ut som det :)

Vissa säger att jag är för kräsen o får sänka kraven

Varför då?
Så jag ska nöja mig med nån halvdan som inte alls passar mig ?
Aldrig i livet ..
Då lever jag hellre själv .
Det är oftast de som inte riktigt har varken charm eller utseende med sig som säger detta

Nej ni .. nu sova .. dags att gå upp tidigt med sonen igen
Men sen är jag ledig .. det ni :)

Presentation


I denna blogg kommer jag bara skriva om mig själv och slutet på min resa och att nå mitt mål,tankar och känslor

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2021 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards