Alla inlägg den 16 mars 2023

Av Tanja Engberg - 16 mars 2023 21:27

Började bra när jag kom hem
Sonen var här och vi hade trevlig samvaro tills pappan hämtade
Jag la mig och vilade sen och sov ett par timmar .. Så skönt :)
Vaknade till och konversationen på whats app med min yngre syster hade dragit igång om deras 50årspresent till mig
Det datum vi kommit överens om var fullbokat och för min del är inte det panik
Det här är inget som måste ske precis nu , har vi väntat två år så kan vi vänta ett tag till

Då skulle det ske på fredagen istället
Jag sa som det var till slut - att jag är väldigt trött på fredagar .
Jag är gammal o sliten, orkar inte flänga runt kors o tvärs hela tiden
Det blev nästan lite drygt från min syster hon som sällan har ledig helg hemma
Alla väljer sitt .

Till slut skrev min 40 åriga bror att han också var trött på fredagar .
Tack :)

Sen ringde dottern och härjade om att min gamla svärson inte gjort städningen på förskolan
De har barnen på ett kooperativ o är delaktiga i städning o möten .

Jag insåg att vad jag än säger så kommer jag ha sagt fel
Till slut la hon på :)
Hon ville hänga mig typ.. och jag har ju inte missat städningen :)

Allt sånt här tar så mycket energi från mig och jag blir väldigt trött
Och varför kan man ju undra

Jaja så är det i livet :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


I denna blogg kommer jag bara skriva om mig själv och slutet på min resa och att nå mitt mål,tankar och känslor

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2023
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards