Alla inlägg den 2 juni 2022

Av Tanja Engberg - 2 juni 2022 22:16

Jag har antagit min utmaning för absolut sista gången för nu ska jag lyckas , så peppad bara så ni vet :)
Den innehåller flera saker .
Att bli helt fri från det förflutna
Min vikt
Träningen
Familj - skapa en ny familj med nån man vill leva med resten av livet
Skapa ordning

Av Tanja Engberg - 2 juni 2022 21:52

Ja nu var jag tillbaks och jobbade igen efter 3,5 dagars vabbande .
Skönt men kändes lite konstigt å
Barnen o en av pedagogerna välkomnade mig stort
Barnen kramades med mig och gav uppskattande komplimanger
Mysigt som bara den
Från kollegor var det lite sisådär , var nog bara inbillning och de är trötta

En lite lustig grej- barnen utbrast att jag sminkat mig
Snarare att jag bytt ut mascaran o slängt den som inte fungerade särskilt bra längre
Tänk så barn uppmärksammar
Skönt med helg snart känner jag

Och snart dags för barnfri vecka igen,det ska bli skönt efter denna vecka

Ska fortsätta dejtandet då med min polis , vill veta mer om han .
Ska även på fest o baluns på fredan
Skolavslutning på torsdan

Imorgon är det en månad kvar tills vi åker ner till Öland,längtar verkligen .
Så skönt att få vara i den vackra naturen , nära vatten .

Nej ni .. natti på er :)

Presentation


I denna blogg kommer jag bara skriva om mig själv och slutet på min resa och att nå mitt mål,tankar och känslor

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2022 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards