Alla inlägg den 2 maj 2022

Av Tanja Engberg - 2 maj 2022 21:43

För min utmaning

Bokade tid på Friskis o Svettis och intalade mig att jag skulle åka o träna efter middagen
Min dotter kom dock till middagen och hon är väldigt intensiv o jag loosade den lilla energi jag hade kvar tyvärr ..:)

Så minus för min andra dag är -

Att jag struntade i träning / promenad
Åt en kaka
Blev sittandes mest bara ( det jag vill få bort ur mitt liv )
Men var väldigt trött av att ha gått upp 5 på morgonen

Plus :
Är att jag tänker inte vara hård mot mig själv
Men känner att jag måste dock tvinga o piska mig lite för att komma över tröskeln

Att jag kommit till insikt med vad exet gör mot mig , det är inte hälsosamt .

Så mera låt det bara vara , fortsätt hitta mig själv

Jag pratade mest om andra när dottern var här och rally .. det första när jag inte vet vad jag ska säga ens

Men rally för det är nåt jag tycker är kul

Då säger dottern att det kan ju inte vara kul att åka på tävlingar helg efter helg

Och i mig tänkte jag att jo ett sånt liv skulle jag mer än gärna vilja ha och byta ut det mot ensamheten jag har i mitt liv idag

Nä ni - nu läggdags :)

Presentation


I denna blogg kommer jag bara skriva om mig själv och slutet på min resa och att nå mitt mål,tankar och känslor

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2022 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards