Alla inlägg den 6 februari 2022

Av Tanja Engberg - 6 februari 2022 17:16

Jag har glömt namnet på den mannen jag skulle firat jul med förr förra året :)
Då är man botad och helad :)

Det var mycket som var konstigt och så här i efterhand förstår jag mer än vad jag gjorde då

Vi pratade idag om alla dessa år jag slängt bort på en annan filur

Pga att en närstående gör likadant eller är på väg och jag påminner om att inte göra samma misstag som jag gjorde

Dottern höll med

Och att den som hon är på väg att göra misstaget med om och om igen liknar väldigt mycket den filur som jag gjorde det med .

Ibland är jag sorgsen över att jag lät så många år gå med misstag
Att jag lät den här personen få göra så
Jag grubblar över hur jag kunde göra så mot mig själv

En sak vet jag iallafall - det kommer inte ske med den mannen igen .

Jag kan också fundera över de jag var tillsammans med och trivdes ihop med som filuren lyckades förstöra med min hjälp förstås .

Det om något ångrar jag

Men det glädjer mig att se att de träffade nån och är lyckliga.

Har faktiskt pratat med dom jag varit ihop med om detta .
De trodde bara helt enkelt att jag inte kände samma som dom .

Men nästa gång kommer jag vara mer rädd om det man har med en annan man helt klart

Så är det

Lätt att vara efterklok

Presentation


I denna blogg kommer jag bara skriva om mig själv och slutet på min resa och att nå mitt mål,tankar och känslor

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2022 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards