Direktlänk till inlägg 25 januari 2022

Jag försöker ..

Av Tanja Engberg - 25 januari 2022 19:33

Hela tiden bli en ännu bättre version av mig själv

Det här är sjukt mycket att ha över 80 kollegor , kunna småprata med alla , veta att de menar väl .. men det finns så otroligt mycket koder och vad de kan tänkas tycka om mig

Jag har lärt mig att vara mig själv men just nu .. nä :)

Nu måste jag verkligen tänka skarpt o vara allert o visa vem som är jag

Och ja det är så utmattande

Det är lärare , det är rektorer , det är administrativa chefer och så jag och de övriga .. på golvet .

Det verkar inte som att man kan prata med alla eller ens heja
Det beror på vilken lärare det är

Idag stod jag och pratade med kuratorn men det är för att hon tidigare jobbade på habiliteringen

Idag har jag tagit reda på en sak till och det är hur jag skriver in mina tider .

Nästa är att ordna en dator

Men jag kämpar verkligen på och det är inte alltid lätt
Att skaffa sig nya vänner på ett nytt jobb

Jag kommer ge det här året ut
Känns det inte bra söker jag något annat arbete


För att jag kan :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tanja Engberg - 16 mars 2023 21:27


Började bra när jag kom hem Sonen var här och vi hade trevlig samvaro tills pappan hämtade Jag la mig och vilade sen och sov ett par timmar .. Så skönt :) Vaknade till och konversationen på whats app med min yngre syster hade dragit igång om der...

Av Tanja Engberg - 14 mars 2023 18:53


Efter våren och sommaren Ljumma sommarkvällar vid sjön Det har jag allt nu Jag är också nöjd med mig själv för att jag lyckats klara tre veckor utan kontakt . Jag insåg att alltihopa bara var spel för galleriet Nåt som sådana typ av människo...

Av Tanja Engberg - 19 februari 2023 22:47


Att man har blivit frisk från att känna sig jagad och inlåst och alltihopa av ett narcissistiskt ex . Igår kväll sa en gemensam vän till oss vad det hela handlade om och vad han gjorde eller rättare sagt försökte göra och var väldigt inställsam och ...

Av Tanja Engberg - 13 februari 2023 22:18


Att jag gjorde så tvärtemot det man ska göra med manipulativa personer igår .. men jag orkade inte .. var sjukt irriterad . Och jag fyllde på hans energitank till bristningsgränsen .. och tömde min . Däremot så kommer jag få lugn o ro i många veck...

Av Tanja Engberg - 12 februari 2023 11:57


Om narcissister igen .. brukar göra det ibland när jag behöver bli påmind om hur jag behöver vara Egentligen är det sjukt att man aldrig kan få vara sig själv med narcissister Och varenda gång glömmer man bort att de behöver ens energi o vill få ...

Presentation


I denna blogg kommer jag bara skriva om mig själv och slutet på min resa och att nå mitt mål,tankar och känslor

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2022 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards