Direktlänk till inlägg 29 september 2022

Tillbaks igen

Av Tanja Engberg - 29 september 2022 21:12

Ja det var evigheter sen jag bloggade , flera år tror jag faktiskt.
Efter påhopp från någon i min närhet , dock inte vän .. samt en dejt som lusläste allt och även misstolkade allt samt delar ur text som skickades till mitt ex .. ja somliga hade verkligen inget eget liv:)

Nu har jag lämnat dejt o misstänksam och avundsjuk bonusmamma bakom mig ,det hör till det förflutna .
Jag tror att vi alla mognat och växt upp på olika sätt.
Jag har otroligt skön balans i livet
Bytte karriär för 9 månader sen och ångrar det inte en enda sekund :)
Lagt mycket bakom mig helt enkelt och tar bort allt som inte känns ok i mitt liv .

Som ikväll .. en manlig vän skickade till mig tidigare i veckan om att ses ikväll på promenad
Efter någon dag ändrades det till en annan plats och tid vilket jag gick med på
Idag ändrades det ytterligare en gång och då sa jag ifrån och det fick bli här i stan o samma tid
Sen hörde han av sig igen en stund innan om att det behövdes skjutas en timme

Då sa jag ifrån - att det får bli en annan gång ,jag är trött
Jag åker iväg o handlar och då ringer han .. jag svarar inte ..alltså ..sånt här blir rörigt för mig och jag lackar ur .

Senare när jag kommit hem bestämdes det om att ses om två veckor
Och då hemma hos han

Vi får väl se :)

Det som är det kluriga med det här är att vi inte setts på väldigt länge , ett par år ? och han levde med någon då ..och jag funderar på vad han vill få ut av detta
Jag är inte samma tjej som jag var då
Jag låter mig inte luras till något ,jag slösar inte av min dyrbara tid på nonsens .

Men kan ses en gång för att se vad det handlar om

Jag är starkare på alla sätt idag och det går inte att köra med mig hur man vill ,varken på jobbet eller privat :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tanja Engberg - 16 mars 2023 21:27


Började bra när jag kom hem Sonen var här och vi hade trevlig samvaro tills pappan hämtade Jag la mig och vilade sen och sov ett par timmar .. Så skönt :) Vaknade till och konversationen på whats app med min yngre syster hade dragit igång om der...

Av Tanja Engberg - 14 mars 2023 18:53


Efter våren och sommaren Ljumma sommarkvällar vid sjön Det har jag allt nu Jag är också nöjd med mig själv för att jag lyckats klara tre veckor utan kontakt . Jag insåg att alltihopa bara var spel för galleriet Nåt som sådana typ av människo...

Av Tanja Engberg - 19 februari 2023 22:47


Att man har blivit frisk från att känna sig jagad och inlåst och alltihopa av ett narcissistiskt ex . Igår kväll sa en gemensam vän till oss vad det hela handlade om och vad han gjorde eller rättare sagt försökte göra och var väldigt inställsam och ...

Av Tanja Engberg - 13 februari 2023 22:18


Att jag gjorde så tvärtemot det man ska göra med manipulativa personer igår .. men jag orkade inte .. var sjukt irriterad . Och jag fyllde på hans energitank till bristningsgränsen .. och tömde min . Däremot så kommer jag få lugn o ro i många veck...

Av Tanja Engberg - 12 februari 2023 11:57


Om narcissister igen .. brukar göra det ibland när jag behöver bli påmind om hur jag behöver vara Egentligen är det sjukt att man aldrig kan få vara sig själv med narcissister Och varenda gång glömmer man bort att de behöver ens energi o vill få ...

Presentation


I denna blogg kommer jag bara skriva om mig själv och slutet på min resa och att nå mitt mål,tankar och känslor

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards