Direktlänk till inlägg 18 september 2021

Rätt så konstig ..

Av Tanja Engberg - 18 september 2021 00:08

Känsla
Väldigt upp och ner
Ena dagen då är man som ingenting hänt
Andra dagen som att allt hänt
Och jag förstår ingenting

Jag har bestämt mig iallafall

Sen en annan sak - jag har medvetet hållit mig undan och varit inaktiverad på Messenger och inte skrivit inlägg på Facebook för att vara en liten grå sten , greystone metoden


Det känns skönt


Väldigt skönt

Och kommer nog fortsätta så :)

Nä nu natti

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tanja Engberg - 16 mars 2023 21:27


Började bra när jag kom hem Sonen var här och vi hade trevlig samvaro tills pappan hämtade Jag la mig och vilade sen och sov ett par timmar .. Så skönt :) Vaknade till och konversationen på whats app med min yngre syster hade dragit igång om der...

Av Tanja Engberg - 14 mars 2023 18:53


Efter våren och sommaren Ljumma sommarkvällar vid sjön Det har jag allt nu Jag är också nöjd med mig själv för att jag lyckats klara tre veckor utan kontakt . Jag insåg att alltihopa bara var spel för galleriet Nåt som sådana typ av människo...

Av Tanja Engberg - 19 februari 2023 22:47


Att man har blivit frisk från att känna sig jagad och inlåst och alltihopa av ett narcissistiskt ex . Igår kväll sa en gemensam vän till oss vad det hela handlade om och vad han gjorde eller rättare sagt försökte göra och var väldigt inställsam och ...

Av Tanja Engberg - 13 februari 2023 22:18


Att jag gjorde så tvärtemot det man ska göra med manipulativa personer igår .. men jag orkade inte .. var sjukt irriterad . Och jag fyllde på hans energitank till bristningsgränsen .. och tömde min . Däremot så kommer jag få lugn o ro i många veck...

Av Tanja Engberg - 12 februari 2023 11:57


Om narcissister igen .. brukar göra det ibland när jag behöver bli påmind om hur jag behöver vara Egentligen är det sjukt att man aldrig kan få vara sig själv med narcissister Och varenda gång glömmer man bort att de behöver ens energi o vill få ...

Skapa flashcards